Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

piątek, 11 stycznia 2013

...


upije Cie miłością, wyrucham szczęściem, zgwałcę uśmiechem.



Jeśli ktoś powie o Tobie "przyjaciel" - doceń to.


I gdyby nie fakt, że potrafię być wredna, sprytna i upierdliwa, nie miałabym nic. Ale gdybym miała fajniejszy tyłek, dłuższe nogi i całkowity brak szacunku do samej siebie, zapewne miałabym wszystko.

` Miłość przychodzi na palcach a wychodząc trzaska drzwiami. ` ¦


nieważne, co pomyślą inni, bo zawsze coś pomyślą.



-skoczyłbyś tam dla mnie ? . 
- nie, ale patyka bym rzucił .


Pamiętam jak kiedyś szliśmy razem przez ulice i pokazałam Ci laske w której buja się cała budy a Ty odp - eee tm ona do pięt Ci nie dorasta <33 A dziś z nią chodzisz . ! =//

“On miał złote serce. Twarde, zimne i dobrze ukryte.”


1. Humor .? Brak 
2.Radość . Podobno przyjdzie za 5 dni.xx D. 
3. Smutek .? jestem . 
4. Miłość . Poszła spać .. 
5.Przyjaźń .? jestem . Jestem . 
6. nadzieja .? obecna . 
7. Wiara . jeszcze jestem .. 
8.Uśmiech ? Nie chodzi już od miesiąca . 
9. Życie .? Już głupie . Ale jestem . 
10. Szczęście .? Było kilka razy . więcej się nie pojawiło

- Wymienił mnie na nią... Bo ładniej się uśmiechała, ma klasę i w szpilkach nie chodzi jak kaleka



- Twoje imię pojawiło się w moim pamiętniku 146 razy .. 
- to mało .. 
- mało ? człowieku , pamiętnik pisze od wczoraj .


Polski alfabet zawiera 32 litery, słownik języka polskiego miliony haseł, a mi na usta ciśnie się najczęściej tylko 'kurwa'..



napisał.. czułam, że nawet mój telefon był zdziwiony. 

moja miłość była jak niekończąca się opowieść , a twoja.? szybcy i wściekli ?



Na trzy cztery - zapominamy o sobie, okej?



- Dlaczego taki wyjątkowy chłopak jest samotny? 
- Bo takie jak ty mnie olewają.


i funkcja 'wersje robocze' w moim telefonie wie o mnie wszystko.



Jasne ,że masz prawo do szczęścia,ale do cholery kto ci skurwielu powiedział ,że to ma być jej kosztem !?.



Miłość to złudzenie, Miłość to śmieszna gra, Miłość to przedstawienie, Co zawsze krótko trwa!


Dwie rzeczy, które najtrudniej powiedzieć: cześć - po raz pierwszy, do widzenia - po raz ostatni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz