Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

niedziela, 6 stycznia 2013

opisikii . :D .



..Najpiekniejsze jest to gdy chłopak powie do swojej dziewczyny: -Nastepna dziewczyną ktorą będę tak mocno kochał , będzie nasza córeczka. ¦



uwielbiam ten stan, gdy w niedziele wieczorem kładę się na łóżku i wiem że kurwa na poniedziałek nie ma nauki ;D!



I kiedy pada hasło 'bez skojarzeń' wszyscy nagle mają grzeszne myśli. ¦


KOCHAŁ JĄ W TRAMPKACH , POŻĄDAŁ W SZPILKACH , UBÓSTWIAŁ NA BOSO . !


Mam nieopisaną ochotę napisać Ci na gg " pieprz się " z milion razy , ale nie zrobię tego z obawy , że mógłbyś mnie posłuchać . ;D



jaram się tym, że Infobot też mnie kocha. ¦ ¦ ¦



- alkohol nie rozwiąże Twoich problemów. 
- mleko też nie.



gdy mam już wysiąść ze samochodu, zawsze puszczają w radiu piosenkę, która mi się podoba.

wiem do kogo wykręcić numer, kiedy czuję że wszystko mi się wali. mam pewne osoby, które nazywam przyjaciółmi, wiesz.


- palisz ? 
- taa.. swoje włosy prostownicą. xDD



Z drugiej strony żeby być takim debilem też trzeba mieć jakieś umiejętności ! xp



Jutro pakuję walizki i spierdalam na Księżyc . ¦


-a pan to kto? żyd kur.wa czy rumun? 
-ani żyd ani rumun 
- no to kur.wa ;p






- On się do mnie przyjebuje Mamo ! 
- mówi się dokucza. 
- Mniejsza o to grunt , że sie przypierdala ¦.



-wiesz dlaczego tak dobrze dogaduje się z facetami ? 
-nie . 
-od zawsze mam dobry kontakt z dziećmi. xd




- dlaczego zabiła pani męża podczas meczu ? 
- sam przecież krzyczał " NO KURWA STRZELAJ WRESZCIE"


- kocham .. 
- nie, stop ! ja nie czuję tego samego. 
- .. truskawki, frajerze.




miłość - piąta pora roku . ¦




A gdy usłyszę twoje imię - odwrócę się i z uśmiechem powiem 'jebany'. "



Ty jak Eminem będziesz błagał ' baby come back '



Bo dzieciństwo kończy się wtedy, gdy zaczynasz robić rzeczy o których nie powiesz rodzicom ¦ ¦ ¦


Brak nutelli odbija się na naszej psychice .



kiedy patrzę na Ciebie dostaję pierdolca.. ¦



na polskim, pani kazała nam zdefiniować słowo 'ideał'. no to zdefiniowałam. krótko zwięźle i na temat. napisałam Twoje imię, podkreślając czerwonym długopisem jakieś 17 razy.


lubię ten stan , kiedy śmieję się do komputera i wiem , że Ty też to robisz.< 3



- masz przy sobie jakieś psie żarcie? 
- nie? czemu pytasz? 
- bo ta suka się tutaj zbliża i myślałam, że wyczuła jakieś chrupki czy coś.


Niewidoczny - mój status na matematyce ;D




Nie ma bata. Jesteś ważniejszy od świata.



Marzymy o idealach, zakochujemy sie w lobuzach...¦


czasami są takie dni, że uśmiechasz się nawet do herbaty. ¦

`wiadomo, że w życiu bywają chwile rozterki, ale i dni radości i szczęścia...


` a oto słowo '' kurwa '' oznacza więcej niz tysiąc słów . .




Nasza miłość znikła , wraz z końcem pakietu sms' ów.



dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować .. ;-]



jeśli prawdą jest, że śmiech to zdrowie , to dzięki moim znajomym będę żyła wiecznie .! ., ;¦



Jak mi mówią "musisz", ja im mówie "niekoniecznie".


a zawsze gdy może ciut za bardzo wyluzuję, ludzie pytają mnie się czy coś brałam .¦



-Kotku.
-Kotki to masz w schronisku!
-Misiu!
-A misia znajdziesz w sklepie z zabawkami, dupku!
-Dupka to szukaj w więzieniu, mała!
-Mała to jest twoja pała, a nie ja! Ja jestem Niska.




` Nauczyli nas regułek i dat , Nawbijali nam mądrości do łba , Powtarzali , co nam wolno , co nie, Przekonali , co jest dobre , co złe . Odmierzyli jedną miarą nasz dzień , Wyznaczyli czas na pracę i sen . Nie zostało pominięte już nic , tylko jakoś wciąż nie wiemy jak żyć ...




` Jesteś w związku?
-Taa, chyba z samotnością.




` Kiedy upadnę , zawsze się podniosę ziomek . kiedy upadnę , wstanę z podniesionym czołem . życie nauczyło mnie , taka jest zasada , że ważne ile razy wstajesz nie ile upadasz .¦




Co się dzieje gdy obierasz jabłko? Błonnik znika . Co się stanie, kiedy Mnie zdradzisz? Twoje zęby znikną.




- stary , moja dziewczyna widziała Twoją dziewczyne w burdelu !
- serio? to co tam robiła Twoja ?








-dlaczego ja nie mam przezwiska?
-masz, masz.
-nikt go nie używa.
-używamy. kiedy wyjdziesz, dzi*ko.










Sztuczne włosy, sztuczna mina, wciąż jesteś pewna, że nie zrobili cię w Chinach?



 


Kocham POLICJE Kocham SZKOŁE a co Kocham To PIERDOLE !


u nas w szkole tyle szmat, a podłoga nadal brudna... xpp



posłuchaj tego i nie pytaj więcej. między cyckami a dupą powinno być serce.




Wychodzisz w takim stroju? - Ty codziennie wychodzisz w takiej twarzy i nikt ci nic nie mówi.


.. miły, ale niegrzeczny, ładny, ale nie piękny , opiekuńczy, ale nie pantoflarz , zabawny, ale nie żałosny, słodki, ale nie zakochany w sobie, bezpośredni, ale nie chamski , wysportowany, ale nie napakowany, wyjątkowy, ale nie przereklamowany, dobry, ale nie idealny , wolny , ale nie dla mnie.



'A pamiętacie te imprezy bezalkoholowe ? Ja też nie.. ; x


dla rodziców idealna córka. dla babci idealna wnuczka. nie pije, nie przeklina, nie ogląda się za chłopcami. Potrafisz im powiedzieć, jak bardzo się mylą ? ; >
By sie Kurwa Zdziwili ;x




Nie poznajesz mnie?? Ja tak samo nie poznaje siebie!! Aż w głowie mi się jebie od tych ludzi i od Ciebie


uważaj pięknisiu bo kiedyś tipsy odpadną , szpilki się powykrzywiają , puder zejdzie , tusz zmyje , ciuchy wyjdą z mody a Kurewski charakter Ci zostanie .. ;]


Nienawiść do życia , gdy napis na papierosach 'palenie zabija' staje się kuszącą propozycją .




-za ile bedziesz? 
- za 20 min. 
- ok, to my już pijemy.
- to poczekajcie, będę za 10.


I ten stan kiedy czegoś pragniesz, a jest to niedostepne...
Tak, ta cholrrna bezradność...


"Pieprzona realistka. Wbijesz mi nóż w plecy? Dobrze, ja Tobie siekierę."






`pierdolona narkomanka , uzależniona od Twojego uśmiechu . <3


"nawet pięć minut z Tobą , powoduje, że do końca dnia i nazajutrz się uśmiecham."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz