Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

piątek, 11 stycznia 2013

więceej .




“Nie waż się uciekać z raju za jednym aniołem...”



Znasz to uczucie gdy tak Ci się nudzi, że masz ochotę się pouczyć? Ja też nie.



cała klasa w śmiech i ty się też śmiejesz, a za chwilę do koleżanki : 
- ale o co chodzi ? 
- a nie wiem.. xd.
jestem dziewczynką, która pije dużo tymbarków, nie nosi miniówek, nie kręci tyłkiem na prawo i lewo, ogląda you can dance i dużo się uśmiecha. (; < 



Tęsknisz za Nim? -Nie, po prostu lubię patrzeć przez okno.


książe ! zgubiłeś koronę, koń ci uciekł, a księżniczka od dzisiaj ma Cie w dupie !

.Kiedy życie daje Ci Bad Romance, pokaż mu Poker Face, weź swój Telephone, zadzwoń do Alejandro i Just Dance. Tylko uważaj na Paparazzi.. xD


 Przepraszam, gdzie mogę złożyć reklamację na zjebane życie?


 - Obraziłeś się ?
- Nie . 
- Bardzo ? 
- Tak .

Naiwna . Znalazła czterolistną koniczynkę i myślała , że będzie szczęśliwa . Tak więc pobiegła do niego i powiedziała jak go bardzo kocha . On odszedł z zapłakanymi od śmiechu oczyma .


Nikt nie powiedział zostań, więc odeszłam.


Obietnica faceta jest jak wampir, który obiecuje swojej ofierze, że jej nie zabije.
 Tyle pustych planet we wszechświecie... A ja wylądowałam na tej, z tymi wszystkimi kretynami.! -.-


Chciałabym zobaczyć Twój sen, w którym śnisz o mnie.



 Myślisz że wszystko o mnie wiesz.? Jeśli Cie zapytam o mój ulubiony kolor już leżysz...
  
Życie jest jak puzzle. Zamiast cieszyć się tymi elementami, które już ułożyliśmy zwracamy uwagę na te, których nie ma.


 Skoro taki koks z Ciebie, to spróbuj ze mną wytrzymać 24/24 h.



- Ejj, mała napijemy się whisky z lodem.? 
- Ale Ty nie masz ani whisky ani lodu. 
- To co. Ale mam fantę i śnieg na parapecie.


-Co robisz? 
-Rysuje. 
-Co rysujesz? 
-Serce. 
-Dlaczego ma tyle dziur, czy to serowe serce? 
-Nie, to moje serce, zranione serce...


nie ma jak to z przyjaciółkami w rytm melodii 'chodź pomaluj mój świat' śpiewać ' więc chodź przyjebie ci deską raz żółtą a raz niebieską. "


kocham cię bardziej niż mojego pluszowego misia, tylko weź mu nic nie mów. ¦


-hej, śpisz już?
- tak.
-jeszcze Ci coś powiem.
-tylko szybko.
-kocham Cię.
-co? głośniej!
-KOCHAM CIĘ!
-tylko tyle?
-a czy to mało?!

-Dobrze ja będę Śpiąca Królewną, a Ty królewiczem. 
-A ona będzie złą macochą.? 
-Nie, ona nie jest z naszej bajki.

.-O czym myślisz.? 
-O życiu. 
- I co wymyśliłaś.? 
- Że zajebiste jest. 
- Niedawno mówiłaś co innego. 
- Niedawno nie było jego. <3


- KRÓLOWA JEST TYLKO JEDNA A DODA W TYM MOMENCIE SPADA NA MIEJSCE 2:)


- Jak się czujesz.? 
- Nie czuję.


- Co czujesz.? 
- Pustkę i smutek... 
- Od kiedy.? 
- Od kiedy odszedł...


Chętnie bym Cie zgasiła, ale gówno się nie pali.

- Czasami miłość i przyjaźń różni się tym co coca-cola od pepsi. 
- A czym różni się coca-cola od pepsi.? 
- Nazwą.

Oboje kupiliśmy tymbarki. On miał napis - ' usta usta ' , ja - ' pocałuj wreszcie '.


miłość - takie rzeczy tylko w erze .


.- zamknij się.! 
- z kim rozmawiasz.? 
- z sercem
- Mała czarna ? 
- Jest. 
- Czerwone szpilki ? 
- Są. 
-Stanik ? 
- Nie ma. 
- No i prawidłowo... jeszcze tylko zalotne spojrzenie i... - Gotowa podbić świat ! - Gotowa wykastrować mężczyzn,jednym spojrzeniem. xD

“jeżeli trzy osoby mówią ci, że jesteś zajebisty, to mają rację. wszak trzy osoby nie mogą się mylić. jeżeli natomiast trzy osoby mówią ci, że jesteś chujowy - to debile są i nie zadawaj się z nimi.”

Spotykają się dwaj koledzy: 
- Cześć stary. Co słychać? 
- A, w sobotę na ślubie byłem. 
- I jak było? 
- No fajnie. O... Taką obrączkę mi dali.

czasem mam ochotę krzyknąć ludziom i światu 'jeb się, dziwko'. taak, jak za każdym razem, kiedy ucieka mi autobus i krzyczę 'pierdolę Cię w twoją rurę wydechową'.




mogę zaufać Tobie, jej, tamtemu kolesiowi, sprzedawcy, nawet panu od ksero. mogę zaufać każdemu człowiekowi na ziemi. ale tylko jeden raz.


-a co, jeśli Cię kiedyś zostawię? 
-to Ci tak wpierdolę, że już żadnej nie dotkniesz .



- kocham cie 
- mam dość 
- ja też 
- no to git 
- spierdalaj już 
- nie ty spierdalaj
- okej .. co za szmaata ;/ 
- a to pech , myślisz że każda cie kocha ? ¦

 Niektóre sprawdziany są tak zajebiste, że pisze je dwa razy.



 -Znasz to uczucie gdy rano się budzisz o 5 i już chcesz iść do szkoły , znasz to uczucie gdy jak wyjdziesz ze szkoły a już tam chcesz wracać , znasz to uczucie gdy wejdziesz do domu ze szkoły i od razu chcesz się pogrążyć w nauce ? Spoko. Ja też nie;)


 - zakochałam się.
- ta weź przestań bo zwymiotuję.


 - Kocham go.
- I co zamierzasz z tym zrobić?
- Jak to co ? Poczekam aż mi przejdzie .
-przysięgłam przed samą sobą, że przestanę o tobie myśleć. 
- i jak ci idzie.? - nie licząc 60 myśli na minutę z Tobą w roli głównej to świetnie.



Jesteś warta tyle samo co twoi przyjaciele. W takim razie jestem bezcenna



Prawdziwy przyjaciel, kiedy mówi swoje tajemnice drugiemu, nie musi dodawać "ale nikomu nie mów". 


Mam znajomości więcej niż wiewiórka orzeszków. ¦


Co to znaczy kochać ? Kochać to mieć wrażenie że swędzi cię serce ;*

` . i takie są skutki intensywnego myślenia o Tobie że idę po herbatę do lodówki i wyciągam dwie szklanki .: ***
.serce ty się lepiej ogarnij bo jak się rozum dowie coś naodpierdalało to będziesz miało grubo przejebane. !!


- Ja go chyba kocham .. tylko mu nie mów.. 
- On to na pewno wie i się ucieszy. 
- Skąd wiesz? 
- Bo stoi za Tobą i się uśmiecha. ^^
-Dlaczego się spóźniłaś . ? 
- bo kołdra nie chciała mnie puścić .



Nie jestem idiotką, która lata za chłopakami z nadzieją, że któryś z nich złapie Ją za tyłek. Nie jestem osobą, która ma podciągnięte pod sam pępek stringi i spodnie super biodrówy tak, że wszyscy naokoło mogą oglądać te miejsca, do których słońce nie dochodzi. Nie jestem rozchichotaną i nie myślącą lafiryndą, która płacze, bo złamał jej się paznokieć. Nie jestem zarozumiałą, ważną osobistością, która myśli, że tylko ona jest na świecie. Nie jestem daltonistką, widzę dużo kolorów, nie tylko różowy. Nie mam białych włosów, tak tlenionych, że można nimi oddychać pod wodą. Nie jestem bogobojną kobieciną w moherowym bereciku. Nie jestem inna. Jestem sobą .
` nie kupisz miłości tanim miśkiem z napisem "Kocham Cię". zapomnij.

Wiesz coo to jest pamiętnik.? Archiwum na gg.xDD < E..>



Pozwolę Ci odejść. pozwolę. ale najpierw patrząc mi prosto w oczy, wykrzycz, że nic nie znaczę.






Napisanie mi ' nara ' brzmi jak ' spierdalaj ' .

Stare archiwum na gadu budzi wszystko." Przez to niektórzy je kasują.xDD"

- Ej, piękna w jakiej sieci masz telefon? 
- Plus 
- A ja orange, nie obraź się, ale w takim przypadku pary z nas nie będzie...

Bardzo przypominasz mi mojego przyszłego chłopaka..


za bardzo wrażliwa , za mało twarda , dziecinnie naiwna , głupio uparta.


- Czego szukasz ? 
- Miłości . 
- ale w szafie ? 
- A co zabronisz ?

- znasz ten kawał? przychodzi facet i mówi prawdę..


I kolejny dupek wystawia mnie do wiatru. Czy ja kur*a wyglądam jak żagiel?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz