Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

niedziela, 6 stycznia 2013

opiskii . :*


` Jeśli ktoś o Tobie plotkuje, próbuje oczerniać - nie ma Cię w nosie, interesuje się Twoją osobą i czuje zagrożenie. Dlatego, kiedy usłyszysz o sobie nowinkę, ciesz się bo to znaczy ze chcą o Tobie rozmawiać. Pragną celowo upokorzyć, bo Ci nie dorównują. ^^ 


` Ona nie odejdzie, ale też nie obejrzy się za siebie, gdy ją zostawisz.


` Udaję silną, chce za wszelką cene udowodnić,że nic nie jest w stanie mnie złamać,a w środku przeżywam wszystko 3 razy mocniej.


 Dziewczyno! Jeśli facet potrafi zatrzymać swoją grę, tylko po to, żeby wysłać do Ciebie sms, wyjdź za niego.


` jak mama coś do mnie krzyczy przez cały dom to mam ochote odpowiedzieć : "Co ku*wa ?!" ;p




SMS-y które wysyłam pod wpływem są tak zajebiste, że potem głupio mi się spotykać z ludźmi którzy je dostali. xdd


“By zrozumieć ludzi trzeba starać się usłyszeć to,czego nigdy nie mówią”



 ja decyduje, ja wybieram o tym jak żyje i jak umieram.


`słowa, które jak amfetanina rozszerzają źrenice...

` Przy tych twoich bajeczkach chłopcze to nawet Andersen wymięka.

 ` Osobiście uważam miłość za patologię




 Trzeba mieć świadomość, trzeba w końcu zrobić coś
Unieść w górę pięści, głośno krzyknąć 'DOŚĆ!'.



` Nie wiem czy jeszcze jakaś zdrowa jednostka pozostała.




A Ty spójrz na swoje dłonie, czemu są zakrwawione?
Czy zabiłeś kogoś? Może swoją historię?


Najfajniej jest właśnie wtedy gdy mnie olewasz i wolisz tą szmatę . Nie ma co . Plastiki górą.


` Mieć usta a nie całować, to tak jakby mieć
pole a go nie uprawiać.




`Każdy koniec to nowy początek...


`Naiwni kochają mocniej. <3 


` gdy jestem sama w domu i idę do łazienki, włączam tryb ninja i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca  xd haha



Ja też umiem wymachiwać palcami. Szczególnie tymi środkowymi.



dlaczego piszesz 'cókierki przez 'Ó' .? żeby się nie wysypały ; >


- Ona się naćpała ...? 
- Nie ... to Ty tak na nią działasz .






- Krzycz. 
- Ale co ? 
- Obojętnie 
-Kocham cię ! 
- Agresywniej ! 
- Kocham cię kurwa ! < 3



blond to kolor włosów , a nie kurwa umysłu .


`..napisałam 'kocham cię' i twoje imię. głupia.. kiedy chciałam je skreślić, długopis zwyczajnie przestał pisać. czyżby przeznaczenie ? ;*




- Ładną masz dziś fryzurę - takimi tekstami to Ty możesz podrywać pingwiny.

Otworzyła tymbarka. Z minimalnym uśmiechem przeczytała napis : "Jak nie jak tak!".



Wydłubałabym Ci oczy , ale lakieru szkoda : /



-Szczęściara .. 
-Nie , pesymistka... 
-Co ?! Czemu , ? 
-Bo uwierzyła , że ją kocha ..





- masz może mapę? 
- a po co Ci mapa ?
- bo gubię się w Twoich oczach.... ;D




`gdyby łzy działały jak krem nawilżający, miałabym najgładszą twarz na świecie ;(


Kupiła jabłkowo-miętowego Tymbarka. Gdy go otworzyła, on podszedł i powiedział: Daj przeczytać co jest napisane. Nie patrząc co jest na kapslu dała mu go z rumieńcem na policzkach. Przeczytał, spojrzał na nią, pocałował i odszedł wręczając jej kapsel. Chwilę nie wiedziała co się stało, w końcu przeczytała napis na Tymbarku: Jeśli ją kochasz, pocałuj . 



- nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę.. 
- ale przecież kochasz. 
- spierdalaj, nie widzisz, że sobie wmawiam, że nienawidzę ?!


Kiedyś pewnie spoważnieję, no kiedyś, bo obecnie mam inne plany.



Nawet jeśli świat jest chujowy, to my jesteśmy zajebiści i to się liczy.


 Wyłapuję Twój uśmiech szybciej niż lustrzanka Sony.




Rzadko o Tobie myślę. W sumie tylko wtedy kiedy oddycham.<3


Życie nie polega na oddychaniu, ale na chwilach które wstrzymują oddech.




Jestem hardcorem , bo tatuś mi pozwolił ; DD



przejebane uczucie gdy rozum mówi odpuść , a serce próbuj dalej. ¦



Nie masz w sobie zakodowanej telewizji N ,nic w życiu nie cofniesz .



Los czasem rozdziela bliskich sobie ludzi, żeby uświadomić im, ile dla siebie znaczą.¦








z twoich brązowych oczu zawsze bił taki blask. taki, który zawsze mnie onieśmielał i przyprawiał o zawroty głowy. ¦


Najlepsze osoby, poznaje się przypadkowo ¦




- Znasz Nikiego ? 
- Niee!? 
- To z kim sie wczoraj całowałaś ? 
- ęmmm . Z Nikim. ? , xdd.




__________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz