Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

piątek, 11 stycznia 2013

opiskii . *-*





Gdy mówię 'kocham', ludzie odchodzą, więc czy wrócą, gdy powiem 'nienawidzę'?




- Opowiedz mi coś o sobie. 
- Mam na imie Miłość. Moją matka jest Pomyłka ojcem Przypadek. Urodziłam się w sercu i tam obecnie mieszkam, razem z siostrą Nadzieją…. Codzienne kłótnie z kuzynką Nienawiścią sprawiają, że tracę wiarę w siebie, ale dzięki niej stałam się silniejsza. Mimo to boje się, że kiedyś to ona wygra, ma przecież ze sobą Zazdrość, Zdrade Cierpienie... A ja? Szczęście czasem wpadnie do mnie przez okno, kiedy wszyscy juz śpią. Zaufanie strasznie choruje, Rozum uważa, że to co robię jest irracjonalne, jest całkowitym przeciwieństwem mnie. Tak więc zostałam sama... Tylko ludzie czasem O mnie dbają, pielęgnują. Naprawdę się starają.


- on jest seksowny . 
- tak wiem . 
- masz szczęście . 
- tak wiem . 
- podoba się wielu dziewczynom 
- tak wiem . 
- cudownie się uśmiecha . 
- tak wiem . 
- ma genialne oczy . 
- tak wiem . 
- niesamowicie całuje . 
- tak w .. skąd wiesz ?


- a ja, kim dla Ciebie byłem? 
- inspiracją na każdy dzień. sensem każdego czynu. smakiem ulubionych lizaków. zapachem mojego olejku do kąpieli. byłeś.. wszystkim.



Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości . Nawet nie wiedziałam , że tak potrafię.







nauczmy sie doceniać przyjaciół, bo życie nie kreci sie wyłącznie na miłości.


I staraj się postępować tak, aby nie powiedzieć kiedyś : `szkoda, że nie zdążyłam.


Mężczyźni pragną zawsze być pierwszą miłością kobiety. Kobiety zawsze pragną być ostatnim romansem mężczyzny.


Najpiękniejsza przyjaźń istnieje między ludźmi, którzy wiele od drugich oczekują, ale nigdy nie... żądają.


-Idziesz? 
- Nie. 
- A dlaczego? 
- Bo on tam będzie. 
- I co ? 
- I nie chcę go widzieć. Wiesz przecież, że mnie zranił. A ja nadal go kocham. 
- To pokaż mu, że cię nie zniszczył. Że popełnił największy błąd swojego życia rozstając się z tobą. Że potrafisz nadal cieszyć się z życia. Pokaż mu, że się nie przejmujesz. Zapyt...am więc jeszcze raz. Idziesz ? 
- ... poczekaj, wezmę błyszczyk.




nie jestem uzależniona od alkoholu , tylko od szczęścia , a to że alkohol daje szczęście to już zupełnie inna sprawa .


-Dlaczego tak trudno kobiecie znaleźć mężczyznę, który byłby wrażliwy, troskliwy i przystojny?
- Bo on przeważnie już ma chłopaka.



Proszę nie pytaj co u mnie wolałabym już dzisiaj nie przeklinać .



Idealny facet nie pije, nie pali, nie robi zakładów. i nie istnieje.


Nie sprawiaj, żebym musiała wybierać między tym, czego chcę a tym, czego myślisz, że potrzebuję..




Bo jest kilka pytań na które google nie zna odpowiedzi






Największą sztuką jest śmiać się zawsze i wszędzie.. Nie żałować tego, co było.. nie bać się tego, co będzie !


Ogień i lód potrafiły w jakiś niewyjaśniony sposób ze sobą współistnieć.


- do widzenia 
- gdzie idziesz? 
- wracam do rzeczywistości..

-Wypijmy za te wszystkie dziewczyny , które kochamy , a nie możemy mieć .
-Nie wiem czy na świecie jest tyle alkoholu .





eee, mama krzyczy, że mam bałagan w pokoju. taaa, a ciekawe co by powiedziała, jakby zobaczyła ten chaotyczny burdel w mojej głowie !





` 115 Osób na liście gg ty gdzieś pośrodku a ja i tak czytam twój opis jako pierwszy.


- a co mi zrobisz jak Cię pocałuję?
- oddam Ci.


Pytasz jakie blizny najdłużej się goją ? Te po szczęściu...

Jeden pocałunek mężczyzny może złamać całe życie kobiety...




Po każdej nocy nastaje dzień Po każdej burzy nastaje słońce Do dobrych ludzi uśmiechaj się i miej serce gorące!


Nie ten, kto z Tobą tańczy Nie ten, kto się z Tobą śmieje Lecz ten, co z Tobą płacze, jest Twoim przyjacielem...


Misiaczku!
Tak?
Cicho, do miśka mówiłam !



 -kochasz mnie?
-tak.
-dlaczego mi tego wcześniej nie powiedziałeś...
- byłem zajęty.
-czym?
-inną...




-Dzwoniłem wczoraj do cb.
-I co ? Odebrałam ?


Nie nazywaj mnie aniołem , ja nie potrafię latać .

Nie nazywaj mnie księżniczką , bo nie jestem z bajki .


-Kocham Cię ! 
- Cooo ?! 
- W google sobie wpisz, jak nie rozumiesz .. !¦'



Pływanie jest jak seks-przyjemne ale gdy się tego ,,uczysz" masz jednak opory.



Wiem, Bóg dał mi talent, dał mi nadzieje,
więc ciągle idę dalej, 
powiedział mi któregoś dnia zobaczysz światło
i zrób co kochasz, uwierz naprawdę warto...




Lubię jak mówię , że mi zimno , Ty proponujesz , że pozyczysz mi bluzę , a ja Ci ładnie odmawiam .

Bogowie są nieśmiertelnymi ludźmi - ludzie - śmiertelnymi bogami...


Bo po zachodzie słońca zawsze nastąpi jego wschód...
Kiedy się urodziłaś - padało, ale to nie był deszcz, to było niebo, które płakało, bo straciło najpiękniejszą gwiazdę...





Cnotliwa dziewczyna nigdy nie powinna latać za chłopakiem. Czy to kto widział, żeby pułapka goniła mysz?



Okres nauki to czas, w którym bywasz pouczany przez kogoś, kogo nie znasz, o rzeczach, których nie chcesz wiedzieć.



- Jaki jest twój ideał?
- Ty idioto.! W jakiej ty bajce żyjesz?
 Ideały dawno wyginęły.!


Moi sąsiedzi słuchają świetnej muzyki, nie wiem czy chcą ale słuchają.


“To piękne uczucie, gdy przyjaźń za czasów dzieciństwa przetrwała aż do dziś.”


- Twój największy błąd w życiu?
- Zakochać się.


Szaleć trzeba zawsze bo to w życiu najciekawsze !




A kto wie czy za rogiem nie stoją Anioł z Bogiem? nie obserwują zdarzeń i nie spełniają marzeń?



“czasami to, co daje szczęście, bywa trudniejsze i bardziej przerażające niż to, co zapewnia bezpieczeństwo”

powiedziałam mu, żeby dał mi jakiś znak. - i co? - kretyn przyniósł zakaz wjazdu


'Prawdziwa nienawiść to dar, którego człowiek uczy się latami.'

- Ko.. 
- Co ko ? 
- Ko.. ko.. 
- Kochasz mnie ?
- Kota czy nakarmiłeś, idioto.



Twoja chamskość uzasadniona słowami: "nie chce żebyś robiła sobie nadzieje". Och, jaki Ty wielkoduszny.


Mówimy, ze nie jesteśmy przesądni, jednak gdy trafi nam się pozytywny i właściwy do sytuacji napis na Tymbarku, uparcie wierzymy, że się spełni.



Czy ty też nie wiesz na jaką stronkę masz wejść, gdy twoja mama stoi ci za plecami ? 




najgorzej jest jak się coś zgubi.
Telefon, pieniądze, albo takie tam, zaufanie... 


za mało o mnie wiesz, a za dużo o mnie gadasz.



Nie lubię gdy ktoś się wtrąca do mojego życia, nie wiedząc o co naprawdę chodzi.





czternaście lat temu dostałam nową grę, nazywała się życie. grałam w nią codziennie, dwadzieścia cztery godziny na dobę. aż pewnego razu doszłam do nowego poziomu o nazwie "miłość". nie dałam rady, wyskoczył napis "game over", przegrałam. 



Chciałabym zobaczyć Twoją minę na wiadomość o tym że nie żyje.


Na koniec świata pójdźmy jutro..Dzisiaj chcę się wyspać.




Nie masz lustra w domu, że przeglądasz się na ulicy w szybach od samochodu


-no co tam u ciebie słychać? 
-noo muzykę, telewizor i takie tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz