Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

piątek, 11 stycznia 2013

.;D


Dlaczego faceci są wyżsi od kobiet? W naturze chwasty też są większe od kwiatów.

-Mogę Cie pocałować? 
- Śmiało, jeśli pragniesz dostać z trampka .



Najgorzej jest jak się coś zgubi. Wiesz.. telefon, kasę, albo takie tam, zaufanie.



- Te ''piękna'' na jakim zamku straszysz? 
- Masz za małego konia, żeby tam dojechać


- Rozum, a dlaczego zwracasz uwagę na samych kretynów?
 - Serce to ty bijesz jak popierdolone na ich widok.

 Szczerość to użycie "Enter" w momencie, gdy chce się wcisnąć "Backspace".



Wakacje - i nagle przestajesz liczyć czas do następnego weekendu.


- Maaamo , idę się zabić , narka . 
- Okej , ale wróć przed 21 : 00




Mózg to zajebista sprawa .. powinien go mieć każdy facet .



I ten cholerny brak odwagi, by się do niego uśmiechnąć..:<



- Nie chciałbyś być zakochany.? 
- Byłem kiedyś. To bolesne, bezcelowe i przereklamowane.

 “Trudno pogodzić ogień i wodę - można jednak stworzyć z nich parę.”



Odwaga to panowanie nad strachem




(on)- Tęsknię..
(ona)- Ja też.
(on)- A nie możemy do siebie wrócić?
(ona)- W żadnym wypadku,pojebało Cię.?!


85% nastolatek jest nieszczęśliwie zakochanych, 10 % jest szczęśliwie zakochana, a reszta ma wyjebane na miłoość..


-Ale przecież ona ciągle się uśmiecha. 
-To spójrz na nią, gdy jest sama...

"ja pierdole..." - pierwsze słowa po przeczytaniu sprawdzianu. xd



- Malutka, daj swój numer. 
-36. 
-No.. I co dalej? 
-Nic. Chyba moja stopa nie Wygląda na większą, co?

`-`Jesteśmy dla siebie jak statusy na GG: Ty dla mnie niedostępny, ja dla Ciebie niewidoczna `..

- hej na co czekasz? 
- na gówno! 
- yyy, szkoda. myślałem że na mnie. 
- jedno drugiego nie wyklucza.
-kocham Cię. 
- no co ty? dawaj więcej tekstów to komedie z tego napiszemy. :D



-Chciałbym do Ciebie zadzwonić. Jaki jest Twój numer telefonu?
- Jest w książce telefonicznej.
- Ale nie znam Twojego nazwiska.
- Też jest w książce telefonicznej. ;D


- kocham Cię. 
- nie przeklinaj przy dzieciach.

Tyle fałszywych ust co dzień życzy komuś sto lat.



'To codzienny schemat-gdy mówię o uczuciach mówię, że ich nie ma...'


A 8 dnia Bóg stworzył google i rzekł ,,szukajcie a znajdziecie”.
Pijane usta dziewczyny mówią to, co chciałby powiedzieć , gdyby była trzeźwa ;D

- Uczysz się? 
- Tak. 
- Żartujesz... 
- Ty zacząłeś. ; *


przepraszam, ale nie słucham opinii ludzi, którzy mieli w ustach więcej chujów niż ja frytek. Amen.



`Jestem normalna, czyli dla wielu inna.`

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz