Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

piątek, 11 stycznia 2013

więcej , więcej . :>


I żyli długo i szczęśliwie , dopóki księżniczka z sąsiedniego królestwa nie założyła ładniejszej sukienki.

 Tyy, pamiętasz jak jechaliśmy autobusem ? Ja wystawiłam dupę za okno, a ty głowę a ludzie krzyczeli : Jakie sliczne bliźniaki .


 prawda jest jak Ibisz - z reguły wkurwia i jest przykra.






Dyplomacja to powiedzieć komuś 'spierdalaj' w taki sposób, by poczuł podniecenie na myśl o zbliżającej się podróży.


Wkurwia mnie gdy napiszę komuś 10 zdań a on odpiszę 'aha'.

oto masz tu : kilogram miłości , milion pieniędzy , 365 dni spokoju , tonę szczęścia , i cudownych przyjaciół . co wybierzesz?


Moje życie jest tak proste, jak moje kręcone włosy.xDD

Obiecała sobie, że za każdym razem gdy będzie o nim myśleć puści mu sygnał. Gdy wstał i spojrzał na telefon miał 329 nieodebranych połączeń od nieznanego numeru.

 - Dlaczego taka dziewczyna jak ty nie ma chłopaka ?! 
- Bo taki chłopak jak ty już ma dziewczynę.






Ubierzesz się ładnie - nazwie Cię cnotką... Ubierzesz się seksownie - nazwie Cię dziwką... Zadzwonisz do niego - uzna, że się narzucasz... On do Ciebie zadzwoni - uzna, że powinnaś być zaszczycona... Nie kochasz go - będzie robił wszystko, by Cię zdobyć... Kochasz go - zostawi Cię... Kłócisz się z nim - mówi, że robisz problemy... Siedzisz cicho - mówi, że nie masz własnego zdania... Nie oddasz mu się - uzna, że go nie kochasz... Zrobisz to - uzna, że jesteś łatwa... Powiesz mu o swoich problemach - pomyśli, że jesteś słaba... Nie powiesz mu - pomyśli, że mu nie ufasz... Będziesz mu robić wymówki - powie, że nie jesteś jego matką... On będzie Ci robił wymówki - powie, że dba o Ciebie... Nie dotrzymasz danej obietnicy - straci do Ciebie zaufanie... On złamie dane słowo - to na pewno przez Ciebie... Zdradzisz go - powie, że to koniec... On Ciebie zdradzi - powie, że każdy zasługuje na drugą szansę...


Dnia 32.13 o godzinie 25:61:61 powiem że cię nie kocham .



Czy to nie ironia losu ? ignorujemy tych , którzy nas uwielbiają . Uwielbiamy tych , którzy nas ignorują . kochamy tych , którzy nas ranią i ranimy tych , którzy nas kochają ..


Bo z Tobą nawet szukanie przeterminowanych jogurtów w Tesco jest romantyczne ; *



Myślenie dla niektórych to sport ekstremalny .



Podeszła do niego wyglądając zajebiście jak jeszcze nigdy.Usiadła mu na kolanach przejechała ręką po policzku czule spojrzała mu w oczy i powiedziała: " Wypierdalaj ".!



Nie wiem, w co kto wierzy, ale w pralce żyje COŚ, co przy każdym użyciu pralki zjada jedną skarpetkę!


Pesymista widzi ciemny tunel. Optymista widzi światełko w tunelu. Realista widzi światła pociągu. Maszynista widzi trzech debili na torach.




W moim życiu jest wielu facetów jem Pawełka, pije Kubusia a na dodatek śpię z Jaśkiem>:D



Jeśli ktoś będzie rozmawiał, to go z klasy wyrzucę!...(chwila namysłu)...nie, nie wyrzucę, bo będzie zadowolony. Zostanie.



 -opryszczka mi się zrobiła . 
-Nie trzeba było się tyle całować . 
-Ta chyba emotinkami na gadu .


80% dziewczyn ma chłopaka , pozostałe 20% ma mózg . < 3 


ona była najlepsza w czekaniu, a on w dawaniu jej nadziei...


Pierwsza zasada brzmi: "nie przejmuj się rzeczami, na które nie masz wpływu!".


Miłość jest jak wojna: łatwo ją zacząć, ciężko skończyć.



Co łatwo dostępne, pozbawione jest wartości.



Samemu idzie się szybciej ale we dwójkę dociera się dalej. ¦




-wiesz , poznałem Cię i myślę , że możemy być razem . Kocham Cię . 
-A ja poznałam już pięć, którym mówiłeś to samo.


Cudowne czasy z dzieciństwa gdy wychodziło się z kolegami po śniadaniu , wracało się pod wieczór, a rodzice nic nie podejrzewali.


chcesz być numerem jeden? pamiętaj że ta cyfra graniczy z zerem.



nie mów mi jak kochasz, nie mów mi jak czujesz, ja i tak wiem swoje, że znów mnie oszukujesz.




jesteś moim pragnieniem, tylko szkoda że pragnienie nie ma szans


Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje, słucha, ale nie wierzy, odchodzi, zanim zostanie porzucona.



Nie wiem co piję ale jeśli to miłość ,to dolej mi jeszcze... :*






Żyj tak , aby Twoim przyjaciołom zrobiło się nudno gdzy umrzesz .!



Czy Ty też w czasie kłótni z rodzicami mówisz sobie pod nosem "Odpierdol się"?



_była słodka jak czekolada nadziewana alkoholem... uzależnił się od Niej.!; *




' niech świat się zatrzyma. jestem szczęśliwa ! <3 


'Gdzie jesteś ?
        ' W krainie fantazji gdzie marzenia zawszę się spełniają. <3 



*bo pomarańcza ma zapach letniej truskawki a w smaku to nadal biała czekolada.; ] 







*gdy cytryna wyszła na parkiet wszyscy zaniemówili nawet truskawka rozdziawiła usta... 


*marmolada? TAK..! ale tylko z malinowej mamby; ]




'...jestem dzieckiem różowego misia w kształcie cytrynowo - arbuzowej marihuany...'




`. kręcić, kręcić, uwodzić i nęcić. !; 3 



`bo takie są nałogi, w których chcemy trwać ! ;D



-Idę na koniec świata . 
- Odprowadzę Cię . 
- To za daleko . 
- Ja i tak pójdę . ; **




- jak tam? 
- pozytywnie, miło, słodko, radośnie, szczęśliwie, optymistycznie, kolorowo, czarująco, 
fascynująco, niesamowicie, pięknie, bajecznie, doskonale, zachwycająco, 
najfajniej na świecie. 
- serio? 
- nie. 


- Co robisz zawsze wtedy, gdy nie możesz zasnąć? 
- Liczę owieczki, a ty? 
- A ja minuty, które upłynęły od naszego ostatniego spotkania.


- czym różni się rap od hip - hopu . ? 
- tym co wyznanie miłosne od miłości .. rap to tylko słowa


. DziewCzynO zastanÓw się cO na mÓj temat smarUjesz ... 
wCiąż na każdym krOkU Mnie krytykUjesz ... 
Te bajki są pO prOstU żałOsne ... 
zazdrOśCisz ? tO takie prOste ! 
bO ja jestem wielka Ty przy Mnie jesteś nikim ... 
ChCesz wOjny ? bardzO prOsze ! 
bO tO Ja tU zwyCięstwO OdniOse !








Kobieta powinna się cenić a nie wyceniać .




Człowieka trzeba poznać trzy razy : Raz na osobności, Drugi w towarzystwie, a Trzeci po alkoholu .



Gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha, miałabym kaloryfer 



- życie jest okrutne. - powiedział klaun i ze łzami w oczach narysował uśmiech na twarzy .

- Już cię nie pozwolę skrzywdzić, nigdy. - powiedziała i odeszła od lustra...



A może być tak pięknie, odstawmy na bok pretensje. weź mnie za rękę, kochajmy się przy księżycowym świetle.


-..opisz mi się 
-Po co? i tak nie uwierzysz w moje istnienie. 
-Uwierzę.. 
-No dobra. Jestem piękną królewną, mieszkam w pałacu, mam swojego księcia i jestem szczęśliwa. 
-Jak na księżniczkę jesteś bardzo miła. Wszystkie, które znam, które mieszkają naprzeciwko mnie i te, które widuję na przystankach, w sklepie czy kinie są wredne, niemiłe i w dodatku wcale nie są ładne.
-Dziękuję. A może Ty powiesz mi coś o sobie? 
-A po co? I tak nie uwierzysz w moje istnienie.. 
-A skąd Ty możesz to wiedzieć? 
-Jestem przystojnym chłopcem, który codziennie..od dawna przygląda się Tobie, obserwuje w co jesteś ubrana, jak jesteś uczesana i czy się uśmiechasz. Mieszkam w małym domku, nie mam swojej królewny bo pewnie na nią nie zasługuję.. 
-Chwila, moment..to dlaczego dziś się do mnie odezwałeś? 
- ..bo zauważyłem, że jesteś smutna.


.-Uśmiechniesz się? 
-Nie... 
-Krzykniesz? 
-Nie... 
-Zapłaczesz? 
-Nie... 
-Czemu okazujesz tylko obojętność? 
-Bo to najłatwiejsza ucieczka od uczuć.


`czasami mam wrażenie , że prędzej krzesło od ciebie zacznie coś do mnie czuć .`



Mówią mi: ty nie masz problemów, ty niczym się nie martwisz, masz wszystko co chcesz, zawsze chodzisz uśmiechnięta... Tak wiem umiem dobrze grać.



Wystarczy tylko przesunąć krzesełko, aby na nowo oglądać zachód słońca 





Raz tylko można być młodym, ale zawsze można być niedojrzałym.




Kobiety dochowują tajemnic, grupowo, po 20-30 osób.


Nigdy nie jest za późno na przeprosiny , czasami jest tylko za późno , żeby wybaczyć



Nie trać czasu dla kogoś, kto nie ma go dla Ciebie.







Przypadek i przeznaczenie- dwa różne słowa jedno znaczenie.
Moje życie zamieniło się w żart a ja jestem jedyną osobą, która go nie łapie.


- Wychodzisz gdzieś, skarbie?
- Tak mamo, idę na spacer.
- Dobrze. Tylko powiedz temu spacerowi, żeby przed 22. odprowadził Cię do domu.








Choć smutek jest trudny, ucieczka przed nim może być jeszcze gorsza.














„Serce ma swoje racje, których rozum nie zna” Blaise Pascal.




...i odeszła, myśląc, że za nią pójdzie. On tylko stał i patrzył, mówiąc cicho 'błagam wróć'.


Dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć, kiedy dochodzimy do wniosku, że jesteśmy szczęśliwi?







Są chwile, które w pamięci zostaną i chociaż czas mija, one nie mijają.



Inteligencja to coś czego każdy potrzebuje, mało kto posiada a nikt nie wie ze mu brakuje.
Lepiej znać prawdę, która wywołuje łzy niż znać kłamstwo, które wywołuje uśmiech.


Prawdziwy przyjaciel opieprzy jak ojciec, martwi się jak mama, wkurza jak siostra, irytuje jak brat, kocha bardziej niż twój chłopak.



Dziewczyno, chcesz żeby cię docenili? Pokaż serce tam, gdzie wszyscy widzą cycki.


-Co robisz?
-Oddycham, często to robię.





"Zostańmy przyjaciółmi " najgorsze słowa jakie może odpowiedzieć Ci Twój ukochany.



Nie szukaj perfekcji. Naucz się żyć z myślą, że wady są częścią doskonałości.




Czy ten pan tej pani idealne życie schrzani?



 -Wiesz, mogę mieć tu każdego, który tylko na mnie spojrzy. 
-Więc w czym problem? 
-On jedyny nie patrzy. A właśnie jego chcę.


Nieważne czy marzenia spełniają się w snach, czy w rzeczywistości. Ważne, że w snach dają nam siłę, aby o nie walczyć...




Ja cie nie ignoruje, ja tylko chce żebyś zagadał pierwszy






- Zmieniłaś się! 
- Nie! To ty zapomniałaś jaka byłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz