Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

piątek, 25 stycznia 2013

...




` poradziłam sobie z potworami pod łóżkiem, więc z tobą też sobie poradzę.



"Miłość ci wszystko wybaczy..." - miłość może i tak, ale ja niekoniecznie.

 tysiące rozmów na gadu-gadu, 3000 sms' ów. a gdy się widzimy nie mamy tematu do rozmowy.



- proszę Pani. a co zrobić jeżeli komuś wychodzi pała?
- kupić większe spodnie.


 Bóg potknął się i krzyknął 'kurwa!', a słowo ciałem się stało. I tak właśnie powstałaś złotko.. .



i takim oto optymistycznym akcentem pierdolę wszystko.


No i uwielbiam Cię uwielbiać, bo uwielbianie Ciebie, to ulubiona rzecz, którą uwielbiam.



Sorry jeśli mój sposób bycia Ci przeszkadza, w sumie to wolę być chłopczycą niż tanią cizią z fullem tapety na mordzie.




Życie to taka durna gra, ale trzeba przyznać, że grafikę ma zajebistą.

 ' i stanę kiedyś pod twoimi drzwiami w białej koszulce w " myszka miki " , w porozdzieranych rurkach i najfajniejszych trampkach . wymaluję się i perfekcyjnie uczeszę . i kiedy otworzysz mrugnę tym moim zniewalającym okiem i powiem " a teraz dupku pocałuj mnie w dupę "

Ogarnij się dziewczynko , bo już połowa chłopaków wie jaki kolor majtek miałaś dziś na sobie .

Ze wszystkim sobie poradzę , ale kurwa sama się nie przytulę .

- co robisz? 
- upajam się nieziemskim zapachem cynamonu, wdycham aromat apetycznych jabłek i rozkoszuję się smakiem .. 
- że co? 
- herbatę piję


 ` nie wszystko jest takie proste jak sznurowanie butów ;d


krzyknij 'ejj Tyyy' a nikt sie nie odwróci.. krzyknij 'Tyyy chuju' a odwrócą sie wszyscy .. ;D !


- To wszystko dlatego, że dziś wstałam lewą nogą 
- Ty zawsze wstajesz lewą nogą 
- To nie moja wina, że po drugiej stronie łóżka mam ściane.. :D




On nie kierował się rozumem, czy sercem. Kierował się tym co powiedzieli mu 'kumple' .

 ` pewnego razu zapytałam 4latka co trzeba robić, by być w życiu szczęśliwym, a on bez namysłu odpowiedział, że trzeba się przytulać. < 3 ¦

mówisz , że jak laska da na siebie dwa kg tapety , myśli, że jest zajebista . za to ty , dajesz na włosy dwie tony żelu do włosów i myślisz , że jesteś bogiem .


 Wole szaleńca, który o 4 nad ranem obudzi mnie żeby pójść ze mną na wschód słońca, niż romantyka, który przyniesie mi śniadanie do łóżka.


Mężczyzna pyta Boga: -Dlaczego uczyniłeś kobiety takimi pięknymi?"
Na to Bóg: -Abyś je kochał !
Mężczyzna: -A dlaczego uczyniłeś je takimi głupimi?
Na to Bóg: -Żeby Ciebie kochały !



 Blondynka modli się do Pana Boga: "Panie Boże, spraw bym była jeszcze większą idiotką niż jestem". Na to Bóg: "Niestety kochana, mężczyzny to ja z Ciebie nie zrobię!" ;p
- Kotku, myszko, żabko, moja kochana;** 
-a co my w zoo jesteśmy?





 no i kurwa zrobiłam z pokoju rezerwat... tylu żubrów to nawet w puszczy białowieskiej nie mają

Twoje szpilki? nie podniosą ci inteligencji laleczko, przykro mi.



i uwielbiam wybuchnąć śmiechem na szkolnym korytarzu, a obok przechodzisz Ty, dziwnie patrząc się na mnie , zaczynasz się uśmiechać i kręcisz głową. jestem ciekawa co wtedy myślisz?



 sorry za te miłosne sms'y wczoraj... pijana byłam.

Lesbijkom należy się podziw choćby z jednego powodu-nie dają omamić się facetom


Bo ja mam swój świat i swoje kredki i to ja maluje treść mojego życia. ¦


 I pamiętaj kotku , że ja nie dziele się z byle kim m&m's . Jesteś wyjątkowy .


dla szpanu, to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować a nie udawać że kocham.


nie, nie jestem pokemonem, nie niszczę sobie cery tonami pudru, nie chodzę w miniówkach, które odsłaniają mi całą dupę i w bluzkach z mega dekoltami, nie mam chłopaka, ale mimo to jestem fajna.


I'm not afraid..!


 czasem mam ochotę używać emotikonek w wypracowaniu. ;d
Bóg urządził sobie na ziemi najbardziej popierdolone sims'y świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz