Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

poniedziałek, 7 stycznia 2013




Wtulić się w Ciebie, przyłożyć głowę do Twojej piersi, poczuć szybkie bicie Twojego serca, zamknąć oczy i zapomnieć o otaczającym Nas świecie.- marzenia...



idealna para to taka, która nie wymaga od siebie cudów i cieszy się z każdej drobnostki pochodzącej prosto z serca.


mijały tygodnie i dni, a on nie wracał. nie traciła nadziei. nadzieja była jej lekarstwem na przetrwanie i do dziś stoi przy oknie i czeka na niego...





miłość nigdy nie była piękna, prosta i łatwa. miłość to smutek, żal, cierpienie i wielki trud, ale i tak wszyscy wolą ból miłości, niż samotności..




są takie słowa, które ciężko powiedzieć.
są takie chwile, które ciężko zapomnieć.
są noce, które przepłaczesz, są bajki, w które wierzysz, ale nie ma takiej sekundy, która wróci.





Nigdy nie przestawaj się 
uśmiechać,nawet jeśli jesteś
 smutna, ponieważ nigdy nie 
wiesz kto może się         
zakochać w twoim uśmiechu. <3


Nie ma to jak wmawiać sobie, że jest dobrze...


zabawne, jak szybko ci, którzy byli nam tacy bliscy, w jednej chwili są tacy 
tak często cię widzę, choć
 
tak rzadko spotykam,smaku
twego nie znam, choć tak często
 cię mam, na końcu języka./ happysad 
nawet sobie nie wyobrażasz
jaką 
radość sprawiasz mi
tym, że po
 prostu jesteś. ♥ 

pytasz dlaczego mi tak na tobie zależy... po prostu drugiego takiego nie znajdę. ♥
to, że już wiesz, że cię kocham nie znaczy żebyś mnie obgadywał, śmiał się, unikał na każdym kroku. mógłbyś po prostu docenić to, że spośród tyle chłopców wybrałam właśnie ciebie..



gdybyś czuł to samo co ja, już
dawno być napisał.
jednak ciągle
próbuje się pocieszać, że może 
jeszcze do tego dojdzie. a w 
nocy wymyślam historię z tobą
 i ze mną w roli głównej, 
wiedząc, że i tak się nie 
spełnią. wiem. niepotrzebnie 
robię sobie nadzieję. ale taka 
już jestem.


dziewczyna rzuciła wyzwanie swojemu chłopakowi, aby przeżył jeden dzień bez niej. powiedziała, by się z nią nie komunikował, a jeśli zawali, to będzie go kochać już na zawsze. chłopak zgodził się. przez cały następny dzień nie pisał, nie dzwonił, tak jakby się nigdy nie poznali. dziewczynie zostały 24 godziny życia. umierała na raka. następnego dnia poszedł do dziewczyny. chciał jej powiedzieć ' zrobiłem to kochanie ' . zamiast tego, łzy spływały mu po policzkach, ponieważ zobaczył swoją dziewczyną leżącą w trumnie z dopiskiem '' zrobiłeś to skarbie. teraz rób to codziennie. kocham cię '' ...
znasz to uczucie, kiedy osoba,
 na której ci cholernie zależy,
 ma cie w dupie? ja znam. 
i to zajebiście mocno boli.







 w oczekiwaniu na to, aż napiszesz,
 mogłabym napisać nieskończenie wiele
 książek. w takich chwilach najchętniej
 jebłabym głową w ścianę



człowiek, który za kimś mocno tęskni,nie jest świadomy tego, co się z nim dzieje..

nic nie może jej zawieść, a 
prawdziwą miłość po tym, że 
nic nie może jej zniszczyć.




gdyby sny się spełniały
mój świat byłby idealny. 



czasem otwarta, a czasem zamknięta na cztery spusty.


- co robisz jeśli osoba, którą kochasz zawodzi cię?
- próbuje przestać kochać..
- czy to możliwe?
- nie, raczej nie..
jeśli kiedykolwiek za mną 
zatęsknisz, to pamiętaj, 
ja nie uciekłam. to ty 
pozwoliłeś mi odejść.



a miłość? jeszcze jeden nałóg
 młodości, ryzykowne gry, 
oszałamiające stany nieważkości





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz