Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

niedziela, 6 stycznia 2013

Opisy. ♥ .



 Szpilki, bo sexowne. Nike, bo wygodne. 
Słowa, bo wieloznaczne. Czyny, bo znaczące. 
Miłość, bo uzależnia. Obojętność, bo bezpieczna...


Jestem jak światło, które cień zasłonił
Pozwól mi błagam a chmury rozgonię...



Jestem jak strzała, która w głębi ciała śpi
Puść mnie a do celu trafię uwierz mi...


Nieważne gdzie jestem, nieważne gdzie żyję, serce moje tak samo bije. Ciągle tak samo, serce moje bije, nie ważne gdzie jestem, nie ważne gdzie żyję


Za to, że zgasiłeś ogień, ja nie odpowiadam! <3


"Kto stawia sobie za cel doskonałość, osiąga więcej niż przeciętność; kto stawia
sobie za cel przeciętność, nie osiągnie nawet tyle."




“Padłem... nikt nie poda ręki... sam wstanę... silniejszy”



wykłady nauczycieli są jak pieprz z dżemem. on pieprzy, a reszta drzemie.


Któregoś dnia rzucę to wszystko i wyjdę rano niby po dżemor



W życiu piękne są tylko chwile.. No i buty xD.



to uczucie, gdy tak bardzo się śmiejesz, że nie możesz oddychać a tym bardziej dokończyć zdania.


Pewnego dnia spojrzymy wstecz, uśmiechniemy się i będziemy się śmiać. Ale teraz po prostu płaczemy, bo tak trudno jest się pożegnać.


Gdybym potrafiła doradzać sobie tak, jak doradzam innym, zapewne byłabym szczęśliwym człowiekiem. 





- Czego szukasz?
 - Miłości 
- W szafie? 
- A co kurde nie można?!


"Nie pyskuj" - to mówią Ci rodzice, gdy Twoje argumenty są lepsze niż ich.



- ej, on się chce ze mną spotkać w realu!
- no to się z nim spotkaj.
- ale u nas nie ma reala, jest tesco!


najgorzej jest jak się coś zgubi.
Telefon, pieniądze, albo takie tam, zaufanie...


' - jesteś jedyna ,piękna , wyjątkowa,cudowna.
- a Ty za to masz fajne sznurówki .
^ ^.


.' znajde sobie faceta na allegro.pff .




.'Kocham męskie perfumy , T- shirty i za duże bluzy.



.' czasami mam wrażenie ,że mam za małą liczbę środkowych palców xd.


to ,że znasz moje imie nie znaczy ,że wiesz kim jestem ^/^.


'Nadchodzi dzień, kiedy robisz makijaż tylko dlatego, że jest on zdecydowanie najmocniejszym argumentem na to, aby powstrzymać się przed płaczem.





.' Siedzę na łóżku i rozmawiam z sufitem . dlaczego .? wydaje mi się ,że rozumie więcej niż podłoga.


- Wiesz jak ktoś patrzy w Twoje oczy dłużej niż 7 sekundy to jest w Tobie zakochany.?
- O ,kurwa mój okulista mnie kocha xd.


są ludzie zjebani , pojebani i niedojebani , ale to nie moja wina , że Bóg obdarzył Cie tymi wszystkimi cechami.




Liczyłam, że Ci zależy, jednak matematyka nie jest moją mocną stroną...



drogie dziewczyny, które mdleją na widok krwi, co robicie kiedy macie okres ? ;d




wakacje - i pewnego czwartku dowiadujesz się, że jest niedziela. ;D

- jeśli go nadal kochasz to walcz o niego ! 
- walczyłam... 
- i co ? poddałaś się ? 
- nie, przegrałam...


. pier.dolę wszystko . jestem bezczelną, pyskatą, nieogarniętą gówniarą. dziękuję, miło mi.! ;p












Kocham Go ! ' Powiedziałam to głośno? ¦


Kocham słodziutkie owieczki - Czyli że mnie też - Powiedziałam Owieczki , a nie barany !




- nie patrz tak na mnie !
- jak ? 
- tak jakby między nami mogło coś być..


za mało popularna, brzydka czy może głupia ?! ocknij się ! ideały są nudne 



Kochanie, mam prośbę... Przekaż swojej lasce, że jak jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok, to jej tak wyjebie, że pomyli wakacje z feriami zimowymi...I się skończy, NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KUREWSTWA.



wyobrażasz sobie reakcję Kuby Wojewódzkiego, gdyby miłość przyszła do Mam Talent?



Przykro mi kochanie, ale Twój urok osobisty przestał już na mnie działać !



Weekendzie nawet nie wiesz ile dla mnie znaczysz ! ¦



-rozstaliście się? czy może zrobiliście sobię przerwe?
- tak kurwa, na reklamy.






- Twoim zdaniem jak wygląda miłość ?
- ma brąz oczy i 170 cm wzrostu .


"za siedmioma górami, za siedmioma lasami, za siedmioma rzekami mieszkała sobie księzniczka",kurwa jak ja wszędzie mam daleko -powiedziała, rzucając korone o ziemie





- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też.
- Ale co Ty mnie też?
- No to co Ty mnie.
- A co Ty mnie, że ja Ciebie?
- Kocham.
- Kogo?
- Cię.
- Co mnie?
- KOCHAM CIĘ!


Mów co uważasz , ale uważaj co mówisz !!




kocha, nie kocha, kocha ...
bardzo entuzjastyczna wyliczanka ... jak wypada na `KOCHAM` to umieram z radości ¦




- przecież mówiłeś, że wszyscy kłamią? 
- kłamałem...




'zmiękną Ci nogi, zapamiętasz tę noc' 


'siadasz przy stoliku, kładziesz nogę na nogę, 
wszystkim gościom nagle coś upada na podłogę' 



"U gościa w maluchu słychać kalwi i remi, 
gdybym miał przy sobie nóż to otworzył by mi się w kieszeni"


` To nie my jesteśmy przeciw systemowi, tylko system przeciwko nam-Bob Marley




Potrafię być miła. Tylko czasami mi się to nudzi... ¦



- walisz konia ?
- nie, nie bije zwierząt








 Drodzy mężczyźni. Puknąć możecie się w czoło, przelecieć możecie się samolotem, posunąć możecie krzesło, a bzykać może pszczoła. 




 W życiu nie ma prób od razu zaczyna się przedstawienie.


Pozdrawiam wszystkie małolaty robiące się na szmaty. ;D


- Dlaczego chcesz umrzeć?
- Mam do pogadania z Bogiem...



` Nie ważne jak liczną masz ekipę liczy się zaufanie i jak serce chodzi z bitem.


` na poziomie , ziomie , bo inaczej nie wypada!¦




Chciałabym kiedyś spotkać księcia na białym koniu i powiedzieć mu, że jest frajerem...



To nie była historia ze średniowiecza typu Tristan i Izolda, ani też miłość typu Bella i Edward. To była miłość typu, `ona kocha, on ma to w dupie'


Jointów nie palę, ale jestem pierwsza za legalem.


Daję Tobie słońca łan, to mi przypomina, że nie jestem sam <3




`Gdzieś na końcu zeszytu było napisane 
'przecież kiedyś musi być dobrze' .



Zanim cokolwiek powiesz, musisz wiedzieć, że gówno mnie to obchodzi . ! .



___________________________________________
______ ________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz