Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

niedziela, 29 kwietnia 2012

Śmieszne Opisy

Dlaczego Smerfetka nie może mieć dzieci? bo śpi z Ciamajdą

Mój Status Więcej Znaczy Od Chlorowych Wybielaczy

Każdy Moj RUCH każdy mój GEST świadczy o tym ze jestem THE BEST


Serce mi pika jak klapa od śmietnika

Piękne uda,duże piersi,to wszystko w KFC

Zacznij żyć, przestań pić, zacznij kochać, przestań szlochać...

Życie jest jak koszulka dziecka: krótkie i zasrane.

Miłość to uczucie głupie, zaczyna się na ustach kończy na dupie.

Słonce świeci, ptaszek śpiewa - a mnie w szkole krew zalewa.

1 noc + 9 miesięcy = jeden Polak więcej.

Choćby cię smażono w smole, nie mów, co się dzieje w szkole.

hahaha .......::glupawka::........hahaha

@ @ @ @ @ @ RaTuNkU !!, małpy atakują!! @ @ @ @ @ @

Umiesz wszystko? Spróbuj klaskać jedna ręką

Lubię żółty kolor ale twoje zęby to przesada

Patrzcie zioomy, ale jaja, leci właśnie pszczółka MAJA!

Dobrze gadasz tylko źle zęby układasz

Morda w piasek i nie kiełkuj

Twoje zęby jak gwiazdki-tak daleko od siebie między nimi czarne dziury

Na moim nagrobku napiszą "umarła z nudów na lekcji Matematyki"

ęłęóKocham szkołę, a co kocham to pierdolę!

ęłęóDo sprawdzianu trzeba dwojga : jeden pisze drugi ściąga






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz