Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

sobota, 25 lutego 2012

;D

'kiedy byłam mała, chciałam być księżniczką. ale zamki są drogie, buty obcierają, a księcia jeszcze nigdy nie znalazłam'


_______________________________________________________

Wszystko ma sens. Wystarczy tylko jego obecność. ;*


__________________________________________________________

Gdy byś tu był chociaż na chwile, mam Ci do opowiedzenia, aż tyle!


_____________________________________________________________

Ciekawe czy ty też czasami czekasz, żebym do Ciebie napisała


_______________________________________________

Jestem gorszy w tym, co robię najlepiej.


_____________________________________________________

Poznajesz kogoś , gadasz przez chwile, a czujesz się jakbyś go znała od zawsze.Wszystko jest pięknie dopuki nie dowiesz się ze ma dziewczyne, mieszka 500 km od Ciebie, jest dupkiem ,ktory zmienia dziewczyny co 2 tygodnie, a ty już się zakochałaś.


___________________________________________________

`wszystko co po sobie zostawił to tęsknota 


_________________________________________________________

Ten pan, o nienagannym uśmiechu i pięknych oczach, jest dla mnie bardzo ważny.


__________________________________________________________________________

Gdybyś teraz stanął przede mną, miałabym ogromny dylemat: dać Ci w ryj, czy pocałować?


__________________________________________________________

To nie żadne fifirifi tylko miłość, frajerska pało.


_______________________________________________________
Ale znalazłam swoje nadzieje, znalazłam swoje marzenia.


______________________________________________________________________
Lubie cie.!
- A co ja jestem status na facebooku??
Mnie sie KOCHA !<33


___________________________________________________

, jeśli chciałabym żebyś się mną pobawił stałabym na półce w sklepie z zabawkami .


_______________________________________________________
Wiesz co? Mama mi mówiła,że chłopcy lubią ranić,a ja nie wiedziałam,że aż tak!!


__________________________________________________

 A dziś na smutek nie pomaga nawet czekolada. Dziś potrzebuje właśnie Ciebie.


____________________________________________________

I tylko przyjdź. Dotknij mnie czule, i przytul tak, abym zapomniała o wszystkim. Pocałuj tak, abym na przekór samej sobie poczuła się szczęśliwa. A wtedy pójdę za tobą na koniec świata.


___________________________________________________

Chcę cię takiego, jak kiedyś.


_____________________________________________________________________
wypijmy za to życie , które potrafi pieprzyć się , jak najlepsza dziwka ..


___________________________________________________________________________

 - chodź pomogę Ci. Podaj rękę. 
-Ale.. -No dalej, zaufaj mi.
-Ale co, jeśli coś pójdzie nie tak?
-To upadniemy razem.. `


__________________________________________________________________

`Samotność-trudno sobie jest wyobrazić jak bardzo jest przeludniona.`


___________________________________________________________________
Ja mam kurwa swoje życie, moje życie to mój problem , A tak w ogóle mam się dobrze, jeszcze o tym usłyszysz, Na marginesie kolo, wbijam chuj w Twoje opisy / Chada


_____________________________________________________________________ Czasem nie mam pojęcia o czym mówisz , ale uwielbiam Cię słuchać. ♥ ♥


________________________________________________________________________
Gwałt jest jedną z najbardziej przerażających zbrodni na ziemi, a zdarza się co kilka minut.


_______________________________________________________________________





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz