Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

czwartek, 30 maja 2013

41 . :>





Nie dmuchaj, nie gaś, gdy miłość się pali. ¦




"Nie martw się, będzie dobrze". Ten zwrot nie sprawia, że twoje problemy znikają. Daje jednak poczucie, że komuś na tobie zależy i nie jesteś sam z kłopotem.


Co łatwo dostępne, pozbawione jest wartości.


I nie twierdzę, że cię kocham albo coś w tym stylu, chociaż to bardzo możliwe. ¦





"Kobieta jest najbardziej zmysłowa, kiedy akceptuje siebie taką, jaka jest."

"Choć radość jest krótka, poprzedza ją jeszcze długa nadzieja, a po niej zostaje jeszcze dłuższe wspomnienie."


prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy, im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostanie. ¦




- wierzysz w cuda? 
- a co chcesz mi miłość wyznać ?

Pamiętaj, że nieotrzymanie tego, czego pragniesz jest czasami cudownym zrządzeniem losu.




...a szczęście sprzyja tym, którzy potrafią na nie czekać.




.kiedy życie daje Ci sto powodów do płaczu, pokaż mu, że masz tysiąc powodów do uśmiechu.




'To codzienny schemat-gdy mówię o uczuciach mówię, że ich nie ma...'


Jeśli masz tonę chusteczek, słodkie wino, lody waniliowo-czekoladowe i paluszki to możesz do mnie przyjść.


Nie psuj tego, co masz, pragnąc rzeczy, których mieć nie możesz.


...Pomyśl - bardzo wielu ludzi by chciało być na drodze do szczęścia w tym miejscu co Ty...








 Jeśli codzienny nieuzasadniony optymizm jest chorobą psychiczną, tzn. że jestem chora.

Podobno potrafię kłamać jak nikt. To prawda. Nauczyłam się tego , ukrywając uczucia do Ciebie. Nauczyłam się nie zdradzać jak bardzo mi na czymś zależy.
nie rozpalisz popiołu kochanie.


Co wieczór wpierdalasz się w moje myśli... naucz się ku.rwa pukać!


- skąd wiesz,że mnie kochasz?
- a skąd wiesz, że Cie dotykam?
- czuje to.. 
- no właśnie ;*


Konsekwentnie Go unikałam. Konsekwentnie nie odpowiadałam na wiadomości, niekonsekwentnie przeoczyłam "wróć..."



- Co jest Twym marzeniem ?
- Pocałunek podczas ogromnej ulewy, a Twoim ?
- By właśnie zaczęła się ta "ogromna ulewa" , bym mógł Cię pocałować.
Czasami chciałabym być kimś innym. Czasami chciałabym być wredną, zimną suką dlatego, że może wtedy nic bym nie czuła. Na niczym by mi nie zależało, do niczego bym się nie przywiązała, za niczym bym nie tęskniła.





Nie chcę prawić morałów, bo sam nie jestem święty, w górę szkło, wypijmy za błędy.



Moment pustki ? Kiedy widzisz spadającą gwiazdę i nie wiesz, czego chcesz...

Liczyło się tylko to, że znalazła kogoś, kto zawsze będzie przy niej. Nie ma happy endu, bo życie to nie pieprzony film.



Samobójstwo boli mniej od słów usłyszanych od Ciebie…

Popatrzył się na nią, znów serce zaczęło jej bić szybciej. Znów czuła to cholernie fajne uczucie w brzuchu.



Przepraszam, że już nie walczę. Po prostu przejadłam się złudzeniami.



Najgorsze rzeczy robi się podobno po pijaku. Wyobraź sobie człowieku, jaka musiałam być najebana, gdy się w Tobie zakochałam !


Myślisz, że jak dwa razy zapytasz, czy wszystko jest ok i pójdziesz sobie, jak gdyby nigdy nic to uznam to za objaw twojej przyjaźni ? Wybacz, ale mój kot bardziej się mną interesuje niż ty....


W jednym momencie w mojej głowie nastał chaos…Nie wiedziałam, co myśleć, co czuć i co zrobić. Jak żyć..



Nie była piękna, ale miała to coś, to co sprawiało, że nikt nie mógł przejść obok niej obojętnie. Miała w sobie jakąś siłę i moc.





“Jeżeli życie daje Ci cytryny... To zrób z nich lemoniadę ”


Bo w życiu bywa tak, że czasami możesz liczyć na obce osoby niż na niektórych bliskich ci ludzi...







Może i miewam te jak to określasz ”humorki”. Może czasem jestem chamska, czasem za szczera… Wiele razy powiedziałam coś, co było szczere aż do bólu.. Ale dzięki temu nie oszukuję ludzi.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz