Jak bierzesz to pozostaw komentarz . ♥♥

czwartek, 29 listopada 2012

więcej . ! ♥

  1. ♥  co zrobić jeśli masz za dużo siły by umrzeć, a za mało by żyć ?   
  2. ♥ zaczynam nowy rozdział życia. szczerze ? spierdalam przed starym.
  3. ♥Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny ,nie zapomnisz go. I nieważne czy to był 
  4. kochanek, czy przyjaciel czy chomik.
  5. ♥wiem, że czasem trudno mnie zrozumieć i łatwiej byłoby przeprogramować mikrofalówkę żeby kosiła trawnik. ;)
  6. ♥Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe.-,-
  7. ♥słuchając kolejnych kawałków Słonia czuje jak ta chora muza ryje mi banie a zarazem daje mi skurwiałą siłę.
  8. ♥ i wiesz jakie to jest kurwa trudne, zasypiać z myślą, że jutro znowu się obudzisz ze słowami " co ja do chuja robię na tym świecie ? "
  9. .♥ myślę sobie, kurwa gdzie Ty jesteś zamiast być tu ze mną. ja tu kurwa siedzę na kolanach innego, zamiast czuć się bezpieczna w Twoich objęciach.
  10. ♥ Jestem zła, wredna, marudna i jestem mistrzem w niemiłych docinkach. Niedługo zawładnę złym światem, więc kurwa mnie nie drażnij.|
  11. ♥ to dziwne, z każdym chłopakiem potrafię rozmawiać na luzie, a kiedy mam otworzyć usta do Ciebie nie umiem wydusić z siebie słów, a do tego serce zaczyna bić jak szalone..
  12. ♥ile Razy znajdę klucz do szczęścia to Zawsze ktoś Wymieni Zamek..
  13. ♥Nie jestem zazdrosna . Boli mnie tylko fakt, że inna może Cię mieć - A ja nie.
  14. ♥Stwierdzono u niej niepoczytalną skłonność do zmiennych nastrojów , wybujały temperament a także uzależnienie od czekolady ;DD
  15. ♥Gdy się urodziłam szatan powiedział " o Kurwa konkurencja :D
  16. ♥'Będę tu zawsze czekał,tylko po to, by zobaczyć Twój uśmiech.'
  17. ♥rób co chcesz niczego nie żałuj.. chciałeś wybrałeś w dupę mnie pocałuj
  18. ♥Oni widzieli w Nim skurwiela - Ja czułego człowieka. Oni widzieli Jego cyniczne spojrzenie i wredny półuśmiech - Ja widziałam smutek w oczach, i lekką nadzieję w uśmiechu. Oni widzieli inaczej - Oni Go nie znali.
  19. ♥O ty skurwielu w chuja mnie robisz . Sory very , ale ja sie nie dam ! spierdalaj !
  20. ♥Bo wszystko co robie , to robie dla Ciebie . ♥
  21. ♥Słysząc dźwięk wiadomości :optymistka - to na pewno On napisał, że mnie kocha < 3. pesymistka - to na pewno On napisał, że mnie nienawidzi.realistka - no kurwa ! znowu wygrałam BMW ?!
  22. ♥Zasługuję na Twoje 'przepraszam', tak samo jak Ty na moje "Spierdalaj"
  23. ♥Mnie to brzydzi wszystko , gdy w chuja tnie osoba z którą byłeś naprawde blisko . Upada naprawde nisko , robi z siebie pośmiewisko . Wystawiając Cię na próbę i jak skazaniec idzie na pewną zgube xd
  24. ♥Teraz nie masz już prawa być o mnie zazdrosnym. Sam zjebałeś między nami wszystko i nie możesz zabronić mi szczęścia z kimś innym.
  25. ♥Trzeba wiedzieć kiedy skończyć . Papierosa , dogryzanie ludziom , upijanie sie i miłość . Zwłaszcza miłość .
  26. ♥miłość nie jest potrzebna. na początku jest fajna ale później odbiera chęć do życia. własnie dlatego powinno się jej unikać
  27. ♥nauczyłam się być egoistką. liczę się tylko ja. nic nie jest ważniejsze niż to, abym ja była szczęśliwa. dlatego jestem sama. chce swojego szczęścia, a nie szczęścia kogoś innego. tak żyje się lepiej.
  28. ♥Wszystkie te rzeczy, których nienawidzę krążą wokół, po prostu odsuń się nim się rozpadnę.
  29. ♥jeżeli nie doznasz cierpienia, nigdy nie przekonasz się czym jest prawdziwe szczęście.
  30. ♥Prawdą jest, że to ciosy od życia i bolesne doświadczenia pomagają nam dorosnąć.
  31. ♥Pamiętam jak dziś ten dzień, w którym Cię poznałam. Pamiętam twe ciepłe spojrzenie, które przenikało mnie tak mocno.
  32. ♥Najtrudniej, wśród wszystkich tych, którzy się z Ciebie śmieją, odnaleźć osobę, która się do Ciebie uśmiecha.
  33. ♥Cisza jest święta. Zbliża ludzi, gdyż tylko ci, którzy się dobrze ze sobą czują, mogą siedzieć w milczeniu
  34. ♥Nie wiedziałem że nie odpisałem; ja tak już mam chyba całe życie, nie wiedziałem że nie odpisałem, że nie pocałowałem, że nie zobaczyłem, rozumiesz te nie czynności, czynności niedokonane, życia nieprzeżyte; tak żyć, to jest: tę negację opisywać, to jest: nie to, co było faktycznie a to, co nie było w żadnym wypadku(to jest: w jedynym, tak)...? To ciekawa strona tego, czego się nie robi.
  35. ♥Czasem kogoś potrzebujesz, czasem nawet wiesz kogo konkretnie. Czasem po prostu samemu jest źle.
  36. ♥Boże, żeby tak móc być z tobą chociaż parę dni. Mówię ci, aż w głowie mi się kręci, kiedy zaczynam sobie wyobrażać, jak mogłoby nam być cudownie.
  37. ♥Zagłuszanie bólu na jakiś czas sprawia, że powraca ze zdwojoną siłą.
  38. ♥Nic na to nie poradzę, że Cię potrzebuję częściej niż do tej pory. Myśl co chcesz, dobrze wiesz co dla mnie znaczysz.
  39. ♥Chcesz ze mną być ? Świetnie. Masz mnie w dupie ? Przeżyje. Ale kurwa błagam powiedz mi to, wykrzycz mi to w twarz choćby na przystanku pełnym ludzi, nie każ mi katować się domysłami.
  40. ♥Uwielbiam gonić cię wzrokiem, ukradkiem spoglądać co robisz i szybko zmieniać kierunek patrzenia, byś przypadkiem tego nie zobaczył.
  41. ♥może lubi sobię popłakać? może sobie lubie powspominać? może lubie wyobrażać scenki przed snem?nie kurwa nie lubię. Ale rzeczywistość mnie do tego zmusza.
  42. ♥Chyba właśnie mówienie prosto i szczerze o swoich uczuciach jest w życiu najtrudniejsze. Łatwiej powiedzieć, że się kogoś nienawidzi, niż, że lubi się kogoś... Za bardzo
  43. ♥- dlaczego ty jesteś taka wyjątkowa.? - bo 90% mnie, to choroba psychiczna, a pozostałe 10% to czysta głupota.
  44. ♥to jest mega trudne zapomnieć o kimś kim był dla Ciebie powodem wstawania rano do szkoły.
  45. ♥I chciałabym zobaczyć Twoją minę, kiedy dowiedziałbyś się, że to Ty jesteś adresatem większości moich wpisów.
  46. ♥Owszem , mam ciężki charakter. Tłumię w sobie wszystko, co leży mi na sercu i nie potrafię wygadać się nawet najlepszej przyjaciółce. Często pyskuje i wybucham agresją, nie potrafię się powstrzymać i przestać. Zbyt często się kłócę, ranię tych na których mi naprawdę zależy i ciągle mówię coś czego nie powinnam.
  47. ♥-Dlaczego Go nie chcesz znać ?-Bo kiedy Go nie znałam było mi łatwiej.♥Może i lubię klnąć, ale nigdy bym nie powiedziała na mamę " moja stara " .♥- wiesz co mnie wkurza u takich ludzi jak Ty? - no co? - wszystko kurwa.
  48. ♥Najbardziej wkurza mnie to, że pomagam innym, a sobie nie potrafię.
  49. ♥Wracając ze szkoły, pogrążyła się w marzeniach . Nawet nie zauważyła kiedy wpadła na słup. Zakręciło jej się w głowie, zemdlała.. ocknęła się dopiero w szpitalu. Nie wiedziała co się dzieje z przerażeniem pytała pielęgniarki gdzie jest i co się stało. Uderzyłaś głową w słup i zemdlałaś,powiedziała pielęgniarka po czym na twarzy dziewczyny pojawiły się rumieńce, było jej wstyd.Miałaś dużo szczęścia że jakiś chłopak wezwał pogotowie. Zapytała kto to. Nie otrzymała odpowiedzi. W drzwiach stanął on i z łobuzerskim uśmiechem powiedział " Oj mała i widzisz .. tyle o mnie myślisz że aż w szpitalu wylądowałaś. Przecież mówiłem że Cię kocham i jesteś najważniejsza"
  50. ♥mam czasem takie dni, kiedy chciałabym podejść i wyjebać ci w gębę za to, że mnie nie kochasz ale zdarzają się czasem takie, gdy mam ochotę podbiec i się przytulić tak mocno, żebyś nie mógł się wyrwać z mego uścisku.
  51. ♥Gdy rzucają w ciebie kamieniami... bądź nowoczesny - odrzuć cegłą.
  52. ♥Pomagam wszystkim wkoło.Daje rady, jakich pierdolony psycholog by nie wymyślił, a sama nie potrafię ogarnąć syfu, który rozrywa mnie od środka. Nie radzę sobie z ciszą. Nie radzę sobie z drżącymi dłońmi przy odpalaniu papierosa. Mam milion wad, ale potrafię kochać. Potrafię oddać serce, jak nikt, nikomu.
  53. ♥Chciałabym wiedzieć kto wymyślił miłość, kto zaprojektował jej schematy, kto sprawia, że zwyczajnie kochamy tylko tych frajerów, którym zupełnie na nas nie zależy.
  54. ♥- co u Ciebie?- do dupy. nie chce mi się żyć, nie mam do kogo dzioba odezwać, nie panuje nawet nad łzami,- Ty?, Ty samotna? dziewczyna, która jest zawsze uśmiechnięta od ucha do ucha? przy której zawsze jest pełno znajomych?- no popatrz... na pozór wiecznie szczęśliwa, a w środku mnie rozpierdala. pewnie myślałeś, że zawsze ciesze michę? tak jak wszyscy... bo przecież ja nie mam kurwa zmartwień, nic mnie nie boli, nie płacze, nie przeżywam... traktujcie mnie wszyscy tak dalej.
  55. ♥bal w szkole... a wiesz co? nie chciałam mieć najlepszej i najładniejszej sukienki, nie chciałam by moje włosy wyglądały jak po wyjściu od najmodniejszego fryzjera, nie chciałam aby każdy chłopak ze szkoły poprosił mnie do tańca. chciałam jedynie zatańczyć jeden wolny taniec z Tobą, nawet jeśli miałabym stać tam w dresie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz